Obserwatorzy

czwartek, 31 maja 2012

Nie ma sensu odliczać minut do czegoś, czego człowiek się boi

Miałam zamiar napisać post o tym, że dziś Dzień bez papierosa. Zaczęłam pisać, ale w zasadzie doszłam do wniosku, że nie mam co napisać ;)
Sama nie wiem, czy jestem za paleniem, czy przeciwko, właściwie to mam wobec tego stosunek obojętny i przyznaję, że mnie też zdarza się sporadycznie palić.

Ale w tym poście nie o tym!

W tytule napisałam słowa, na które zwróciłam szczególną uwagę podczas czytania książki : SERCE W CHMURACH
W poście o tej książce o tym cytacie tylko wspomniałam, ale nie zapisałam nic na temat tego, co myślę o tych słowach. Jakie jest dla mnie ich znaczenie?
Po pierwsze zgadzam się  z nimi w stu procentach!
Często jest tak, że czeka nas coś okropnego (ciężki test, wizyta u dentysty, czy poważniejsze sprawy jak jakaś operacja etc.). Najgorsze jest to, że myśl o tym, co złego ma przyjść nie chce wyjść z naszej głowy, zaprząta nam myśli i tak naprawdę wprawia nas w jeszcze gorszy nastrój. Potem przychodzi przygnębienie, załamka i w końcu myśl, że nie ma szans na to, żebyśmy się uporali z tą sytuacją.
Jest to naprawdę nie dobra kolej rzeczy. Uważam, że raczej powinno być tak, że jak źle by nie było, musimy temu stawić czoła! Najlepiej z uśmiechem na twarzy. Najpierw trzeba myśleć uda mi się! wyjdę z tego cało! zdobędę to, co mam w planach!
Jeśli to nie poskutkuje można zastosować technikę olewania, czyli myślisz sobie:
a co mi tam, najwyżej dostanę 1/ najwyżej trochę poboli i przestanie/ . . . .  świat się nie kończy, życie wiedzie się dalej i następnym razem będzie lepiej! :D
 Dodaję jeszcze piosenkę, trochę smutna, ale z przesłaniem: Mimo wszystko

i pozdrawiam wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga, bo dowiedzieli się o nim na facebooku! :D
zapraszam do komentowania, oceniania etc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz