Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2012

Nicholas Sparks "Anioł Stróż" - cd.

Pierwszy post o tej książce
Skończyłam! Dziś doszłam do tej "drugiej deski" powieści "Anioł Stróż" Sparksa, z czego bardzo się cieszę.
Nie wiem, czy powinnam zdradzać jeszcze więcej fabuły (w poprzednim poście już troszku ujawniłam).
Muszę jednak sprostować, facet o którym pisałam nie tyle był nieszczęśliwy o ile psychicznie chory, skrzywdzony w dzieciństwie, zły człowiek, kat i morderca.
Losy Julie potoczą się takimi drogami, jakimi nawet byśmy sobie nie wyobrażali. Znajdzie się ona w sytuacjach, które tak naprawdę mogą nam się przytrafić codziennie, ale mimo to nigdy się nie spodziewamy, że to może spotkać właśnie nas. Może trochę peryfrazuję, ale nie chcę zdradzać szczegółów, jedynie naprowadzić potencjalnego czytelnika i mam nadzieję, że udało mi się też zachęcić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz