Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2012

Perfekcyjna Pani Domu

Kilka razy widziałam reklamę programu Perfekcyjna Pani Domu, ale jakoś nigdy nie chciało mi się oglądać wtedy, kiedy był emitowany. Albo byłam w pracy, albo miałam inne zajęcia. W końcu, z nudy, postanowiłam obejrzeć online. Sama wcale nie jestem perfekcyjna, chociaż chciałabym mieć posprzątane, ale nie bardzo mi się chce. I muszę przyznać, że bardzo mi się program spodobał, notuję w osobnym dokumencie różne porady pani Małgorzaty Rozenek (prowadząca) i będę je wcielać życie po kolei. Polecam każdemu obejrzeć chociaż jeden odcinek. Jest to bardzo motywujący program :D:D Oto kilka porad:
1. Jeśli chcesz mieć śnieżnobiałe firanki, dosyp do prania proszku do pieczenia!
2. Jeśli chcesz aby Twoja zżółkła bielizna odzyskała czystość zamocz na noc w zsiadłym mleku, a następnie wypierz.
3. Aby zdezynfekować swoją gąbkę do mycia naczyń, namocz ją i wsadź w miseczce na 2 minuty do mikrofalówki ustawionej na największą moc.
4. Aby usunąć rudne zabrudzenia z kranu lub baterii prysznica namocz w occie ścierkę lub papierowy ręcznik i zostaw na kilka minut, a potem umyj szczoteczką do zębów.
5. Jeśli masz gdzieś ponaklejane naklejki i chcesz się ich pozbyć, zwilż ścierkę oliwką do ciała i posmaruj - powinny odchodzić z łatwością.
6. Aby dokładnie wytrzepać łóżko, połóż na nim wilgotne prześcieradło i wytrzep trzepaczką - kurz zostanie w prześcieradle, które potem łatwo wypierzesz.
7. Rankiem, po wyjściu z łóżka nie ściel go od razu -zostaw odkrytą kołdrę i otwórz okno aby wywietrzyć. W nagrznym po nocy łóżku łatwo mogą się namnażać roztocza!
8. Umyj okno wodą z octem (roztwór zrobiony z tej samej ilości wody, co octu) i wypoleruj pończochą.
9. Jednorazową wilgotną rękawiczką łatwo ściąga się kurz i sierść z kanapy
10. Metoda na przypalone żelazko - wysyp na kartkę cienką warstwę soli i prasuj tę kartkę (peeling dla żelazka ;D )

Ok narazie tyle wynotowałam, obejrzałam już 5 odcinków!
Teraz idę wycierać liście kwiatów w naszym domu wodą z piwem - to ma nadać im połysku ! :)

http://perfekcyjna.tvn.pl/

2 komentarze:

  1. Ja już czyściłam liście wszystkim chyba, NAWET wodą z piwem, na początku myślisz, że jest połysk , ale te liście są po prostu mokre. Najlepiej przetrzeć polerując zwykłą szmatką, taką która nie zostawia pylin. Zobaczysz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. aj dziękuję bardzo za pomysł! rzeczywiście z tym piwem daje fajny efekt ale chwilowy... :D

    OdpowiedzUsuń