Obserwatorzy

piątek, 27 lipca 2012

Rzym

15 sierpnia szykuje mi się wyjazd do Rzymu, do Wiecznego Miasta, a bardzo mało o tym miejscu wiem. Wiem tylko tyle, że każde zdjęcie z Rzymu wygląda jak piękny obrazek, jak pocztówka.  Oto pierwsze trzy zdjęcia, które wyskakują w wyszukiwarce google:


Wiem też, że w Rzymie jest wiele słynnych placów, fontann i oczywiście budowli sakralnych.
To chyba również miasto dzieł sztuki, miasto papieża i Michała Anioła!

Wiem też, jak wyglądają hełmy typu MORION, używane w Gwardii Papieskiej .
Reszty chcę się już dowiedzieć na miejscu, mam nadzieję, że uda mi się zrobić wiele ciekawych zdjęć, które będą mogła tu potem publikować!

PS
Dziękuje, że jesteście, nie mam tu co prawda wielu znaków Waszej obecności, ale zwiększająca się liczba wyświetleń, jest dla mnie dobrym znakiem ;)

1 komentarz:

  1. Nie byłam jeszcze w Rzymie, ale w "Jedz, módl się i kochaj" i "Wakacje w Rzymie" jest pokazany jako przecudowne miejsce, na pewno Ci się spodoba =)

    OdpowiedzUsuń