Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Kobiety

W ostatnim czasie kobiety coraz bardziej dominują. Jakiś amerykański, czy brytyjski uczony przeprowadził badania, z których wynika, że kobiety, po raz pierwszy od 100 lat, są bardziej inteligentne od mężczyzn. Feministki się cieszą, a  jak wygląda to w rzeczywistości? Według mnie kobiety przeradzają się w tyranów, w postaci nie tylko dominujące i rządzące, ale  też niemiłe, grubiańskie i oschłe. Znowu powołuję się na moja pracę, gdzie mam kontakt z wieloma osobami i mogę obserwować.
Przede wszystkim to mężczyzna pierwszy powie "dzień dobry", "dziękuję"... Kobieta nie tylko się nie odezwie, ale jeszcze w dodatku, jako pierwsza ma pretensje, coś jej nie pasuje, narzeka. Najgorzej jest, gdy kobiety są w grupie, pokazując jedna przed drugą swoją ważność, całkowicie przedstawiają swoją chamską naturę. Przykre? Tak!
Oczywiście było już tak w historii, że kobieta zostawała w domu  sama, zarządzała, bo facet miał iść na wojnę, ale teraz mamy inne czasy. Dookoła słychać hasła równość, partnerstwo, brak dominacji...


PS
Mój tekst nie jest stereotypowy - nie dotyczy wszystkich pań, tylko niektórych jednostek. Nawet dziś można spotkać kobiety, które śmiało da się nazwać damami! 

2 komentarze:

  1. zgadzam się w zupełności z tym, kobiety utraciły cechę jaką jest kobiecość, nie potrzebnie próbują być samodzielne i wchodzić w rolę mężczyzn, ale po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, to miałam na myśli :D

      Usuń