Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

brak pomysłu na tytuł

Przepraszam za tytuł posta, ale wynika on z braków pomysłu.

niedziela, 22:49. o tej porze w mojej głowie kłębią się myśli, jak ja napiszę jutro ten sprawdzian?
Ale co tam szkoła, są inne ważniejsze sprawy. Na przykład urodziny mojej siostry, dokładnie 9 urodziny. Chciałabym mieć w nich jakiś udział. Może upiekę ciasto, albo przygotuję sałatkę owocową? Dzieciaki to chyba lubią. Ale to dopiero w piątek!
Dzisiaj miałam dzień przemyśleń, co zrobić z moją przyszłością? Jest tyle ofert, do jednych trzeba kasy, do innych odwagi. Czy wyjazd za granicę jest dobrym pomysłem? Coraz częściej biorę to pod uwagę! Jeśli chciałabym się dalej kształcić, to potrzebne są pieniądze... Może ktoś z Was już jest za tym wyborem? Jakieś rady?
Co do urodzin mojej siostry, to też proszę o poradę, co podać, jakie zabawy mogę przygotować?
Na koniec dodaję zdjęcie z ubiegłych wakacji, tak na poprawę humoru:

Nie wiem, kiedy pojawi się następny post. To zależy od mojej weny :)
Póki co zapraszam do śledzenia mnie na fejsie!
Miłego tygodnia!

2 komentarze: