Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

pierwszy jesienny wieczór

Muszę przyznać, że dzisiejszy dzień, a konkretnie pogoda, bardzo mnie zaskoczyła. Rano wydawało się, że to będzie kolejny odcinek z serii "jest ciemno, ponuro, nikomu nic się nie chce", aż tu nagle, po południu wyszło słońce! :D
Patrząc na to, co się dzieje, można było zobaczyć ciepłe promienie słoneczne, spadające liście z drzew i lekki wiaterek, który nimi kierował... Ale najbardziej urocze było to, że można było oglądać uśmiechniętych ludzi, którzy zadowoleni spacerowali, pary trzymały się za ręce, emanowało od nich szczęście!
Polska złota jesień!

Co do wieczoru, to jak zwykle nie mam w planach niczego oryginalnego, a to tylko z tego powodu, że nie mam pomysłów, jak można spędzić taki zimny, ciemny wieczór... Dziś będziemy siedzieć ze znajomymi, oglądać film... :D
A jak jest u Was? Może mi coś polecicie? Jak spędzić wieczór np. z ukochana osobą?

Wklejam piosenkę przepiękną!
Sława Przybylska PAMIĘTASZ BYŁA JESIEŃ

Zdjęcia zrobione w 2010 roku ;)




6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jesień będzie ciepła

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś pojechałam na przejażdżkę rowerową do pobliskiego parku, gdzie jest piękny staw i molo. Słońce się tak cudnie odbijało w wodzie, że poczułam się jak kiedyś gdy byłam nastolatką i oglądałam "Jezioro marzeń". Uwielbiam taką złotą jesień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo pierwszy raz słyszę o tym filmie.. ;D chyba muszę obejrzeć :D

      Usuń
    2. To serial amerykański, jak byłam nastolatką to uwielbiałam go oglądać. Te ich młodzieńcze problemy:) Byli wtedy w moim wieku więc bardzo się z nimi utożsamiałam. Polecam, chyba na jesień sama zacznę oglądać od nowa:)

      Usuń
  3. ja uwielbiam te jesienne wieczory.. herbata z miodem i cytryną, koc, mój mężczyzna, dobra komedia ;d

    OdpowiedzUsuń