Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

sobota wieczór


Sobota wieczór, a nawet prawie noc. Miałam dylemat - pójść spać i wypocząć, czy nadrobić zaległości w telewizji i obejrzeć np. Perfekcyjną Panią Domu?  Wybrałam drugą opcję, bo nie będę mieć innej okazji, innej wolnej chwili. Zrobiłam sobie więc  cały kubek melisy, mam ciepły koc i już włączam program o najbardziej perfekcyjnej Polce! Inne "ważne" sprawy już załatwiłam, obowiązkowe spotkanie z chłopakiem i jego znajomymi odbyłam, dobrą minę do złej gry robiłam. Dziś do tej pory nie miałam chwili wytchnienia, bo do 19 pracowałam. Jutro czeka mnie podobny dzień, a poniedziałek w szkole. W ogóle przyszły tydzień w szkole będzie pracowity, ale damy radę! :D
Na koniec jeszcze dodaję kilka dodatkowych zdjęć z wczoraj :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz