Obserwatorzy

piątek, 19 października 2012

Cieszmy się tym, póki można! :)

Nie wiem kochani, czy już Was zanudzam tymi zdjęciami, ale ja postanowiłam cieszyć się jesienią na maksa, póki będzie to możliwe! Dziś prezentuję Wam kolejną serię jesiennych zdjęć, znowu kilka zdjęć makro, ale też mały, lecz uroczy las brzozowy.
W taki razie zapraszam do oglądania.
Ja dziś trzeci dzień spędzam w domu, o 13:30 jadę  do Krakowa na spotkanie, może wykłady, związane z Kościołem.
Życzę miłego piątku!
enjoy!




A tu kochani coś, co jest dla mnie bardzo ważne - są to kartki z zeszytu mojej mamy, który prowadziła w liceum. Był on pełen wierszy miłosnych, złotych myśli, cytatów. Coś pięknego!


9 komentarzy:

  1. Zdjęcia, na których fajnie przedstawiłaś, że zieleń pomału zasypia :)

    Ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, uwidacznia się to już co raz częściej!

      Usuń
  2. szeroka gama purpury i zlota nigdy mnie nie nudzi !! bardzo lubie jesien :)
    Twoja Mama ma piekny charakter pisma ...szkoda,ze slabo widac co tam jest napisane^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa. Trzeba się cieszyć tym co jest teraz, bo potem może i to wróci, ale nie będzie już takie same. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też doceniam każdy słoneczny dzień, bo już niedługo będzie mnie budził dźwięg szufli odgarniającej śnieg:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ładne kolory :*
    Obserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    Welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń