Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

jużnie będzie sweet fotek złotej jesieni!

Dziwne jest to, że ja zachwycam się każdą porą roku...

Do nie dawna obarczałam Was dużą ilością zdjęć polskiej, złotej jesieni, ale dziś spadł śnieg, scenografia się zmieniła, a ja znowu biegam z aparatem. Nie wiem, jak można nazwać porę roku, która teraz trwa...Chyba jest to tak zwane przedzimie. Wydaje się, że nawet jesień została zaskoczona tym śniegiem - jeszcze nie wszystkie kwiaty przekwitły, nie wszystkie liście z drzew opadły, a tu śnieg...

Tak czy inaczej jest pięknie! Życzę miłego następnego tygodnia!!









6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia ^____^, a co do tej pory roku... Przedzimie - zgadzam się ;3.
    naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jeszcze pogoda jak najbardziej jesienna ;)
    dlatego korzystam z pogody i robię zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie tylko u mnie śnieg za oknem:(

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj w klubie !:) ja rowniez zachwycam sie kazda pora roku z osobna :)
    u mnie niestety snieg pada raz na 2 lata,czasami rzadziej:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Straszne, wszyscy mają śnieg, tylko nie ja ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. uhuhu! ale przysypało śniegiem! :D też tak chcę!

    w świecie średnio normalnych dziewczyn jesień w pełni, sprawdź sama: http://blondczernbraz.blogspot.com/

    ale uwaga! czytanie owych postów jest niebezpieczne dla Twojego zdrowia psychicznego! (żeby nie było, że nie ostrzegałam ;p)

    OdpowiedzUsuń