Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

kolejny spacer :D

Miałam okazję dziś pospacerować po różnych zakamarkach miasta. Niestety był to spacer nieplanowany, dlatego nie miałam przy sobie aparatu, tylko mój biedny, stary telefon Sony Ericsson  W880i, dlatego jakość zdjęć jest wręcz przerażająca. Chciałam zwrócić Waszą uwagę na kilka detali, które udało mi się sfotografować.
Ozdobny portal nad wejściem głównym do jednego z kościółków - nad drzwiami rok 1765


Dalej idąc boczną uliczką, przechodziłam obok czyjegoś ogrodu, w którym była przeurocza huśtawka:


Niestety dzieliła mnie z nią siatka...

Kolejna rzecz, która dziś przykuła moją uwagę, to zdobienia jednego z grobowców:






Figura anioła z krzyżem, również fragment pomnika, XIX wiek:

A tu wnętrze uroczego, drewnianego kościółka św Anny, z piękną chrzcielnicą, kasetonami oraz obrazem w ołtarzu głównym:

Trochę może jest to dziwne, że spacerowałam po cmentarzu, ale powiem Wam, że to była taka chwila zadumy, takie myślenie o słowach memento mori...

Na koniec jeszcze kilka widoków, z serii "oznaki jesieni" :
Alejka zasypana liśćmi:


Niestety zdjęcie nie oddaje bogactwa kolorów:






Celebruję jesień, bardziej niż lato. I za to ją kocham, że mam więcej czasu! Szkoła to 5 -6 godzin, a latem w pracy 8 lub 10 i nie było czasu na przeżywanie tego, co się wokół działo...

Miłego wieczoru!







5 komentarzy:

  1. Każdy spacer wnosi coś nowego do naszego życia http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Lubię odkrywać nowe miejsca spacerując :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wierz mi, mój telefon robi o wiele gorsze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój w plenerze to pół biedy, ale wnętrza - kościół - masakra :D

      Usuń