Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

pchli targ

Uwielbiam zakupy na pchlim targu! Szczególnie lubię kupować tam książki. Dziś będąc na mieście, zorientowałam się, że mam w portfelu 1,60 zł! Pobiegłam więc na ów targ i zaczęłam szperać wśród książek. Tyyyyle ciekawych tytułów, że aż żal nie zabrać ich od razu do domu! Jutro tam wracam z pełnym portfelem :D
Natomiast dziś wybrałam sobie książkę - poradnik Krystyny Wigury "Rodzina i dom. Szkoła uczuć". Na razie tylko się domyślam, że ta publikacja dotyczyć będzie emocjonalnych stosunków, jakie panują wśród domowników. Bardzo mnie interesują takie zachowania, 'oddziaływania', więc chętnie książkę pochłonę, tylko nie wiem,  kiedy... :D
 Wrzucam wam tu fotkę książki znalezioną w necie:

Cena książki to 1 zł! :D

Tak poza tym, to jutro mam napięty i  bardzo nerwowo - stresujący dzień! Jak go przeżyję, to będzie miło :D


1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci pchlego targu. U mnie anie w koło mnie nie ma nic takiego, niestety:( Nad czym bardzo ubolewam!!! Co ja bym dała by taki pchli targ był u mnie w mieście, choć raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń