Obserwatorzy

niedziela, 14 października 2012

planowanie, układanie dnia

W końcu piękna niedziela! Słoneczko świeci, lasy mienią się różnymi kolorami.. Cudownie!
Ja dzisiaj zastanawiam się na planowaniem - czy warto coś planować? Czy planowanie pomaga się zdyscyplinować? Ja już wiele razy próbowałam ułożyć sobie plan dnia, nawet z podziałem na godziny, ale rzadko kiedy udawało mi się wszystko spełnić, według założenia. Zawsze coś pomijam, odkładam na później, przez co w worku "na później" tworzy się coraz większa sterta spraw do załatwienia, zadań do rozwiązania, rzeczy do zrobienia... Dziś postanowiłam jeszcze raz spróbować, układać plan i go realizować, krok po kroku. Za niezrealizowanie, będę musiała się jakoś karać, jeszcze zobaczę jak. I przede wszystkim muszę uwolnić się od facebooka, a to będzie trudne! 
A tak przy okazji:  Ile czasu dziennie Wy poświęcacie dla facebooka? 


2 komentarze:

  1. dziennie? w porywach od 1-2 minuty. czasami nie wchodzę wcale. a zazwyczaj to wchodzę tylko sprawdzic czy ktos do mnie nie napisał i zamykam :P

    OdpowiedzUsuń