Obserwatorzy

sobota, 13 października 2012

"Trzy metry nad niebem" 2010

Nawet się nie spodziewałam, że następny post napiszę jeszcze tego wieczoru. Jest to wynikiem tego, że obejrzałam film "Trzy metry nad niebem".  W sumie nie wiem, co napisać, bo chyba nie istnieje osoba, która mogłaby powiedzieć, że film nie jest fajny. To dzieło! Piękne, wzruszające, momentami przerażające, często wulgarne.
Opowiada historię młodych ludzi, dziewczyny z 'wyższych sfer' i chłopaka  - łobuza, ale tak naprawdę wrażliwą osobę po przejściach, doświadczoną przez życie. Film jest porywający. Porusza wiele problemów, z jakimi młodzież często się boryka, łamie stereotypy, uczy mądrości i innego spojrzenia na niektóre sprawy. Wielką wagę przypisuje również sile przyjaźni, zwłaszcza w obliczu śmierci.
Sielanka przeplata się z chwilami grozy, radość ze smutkiem, cała masa kontrastów i sytuacji, których byśmy się nie spodziewali.
Aktorzy świetni! W dodatku grający główną postać  - Mario Casas - jest bardzo przystojny!

Nie napisałam jeszcze, że oglądałam wersję z 2010, czyli wersję hiszpańska, istnieje też włoska  z 2004 roku. Następną częścią tego filmu jest "Tylko Ciebie chcę". mam zamaiar obejrzeć w najbliższym czasie!







13 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie oglądałam;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    lovellybloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oglądałem 2 części i naprawdę polecałam.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam okazji zobaczyć :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kuzynka mówi , że ten film to najlepszy film jaki oglądała w życiu , już od jakiegoś czasu chce go obejrzeć . ;3

    style-byy-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, widziałam ten film i powiem Ci szczerze, że jakoś specjalnie mnie nie zachwycił... nie, że mi się nie podobał, bo bardzo go lubię, ale historia była bardzo przewidywalna :D widziałam 92374927 filmów o podobnej tematyce, więc może dlatego :D
    + tez uważam, że ten cover jest straszny -.- w sumie to mi podchodzi pod remix, a remixów nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest super <3
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. razem z Czarną oglądałyśmy ten film! jest cudny! oczywiście byłyśmy niesamowicie ciekawe, jak historia głównych bohaterów potoczy się dalej, dlatego zaraz po obejrzeniu "3 metrów nad niebem" sięgnęłyśmy po "Tylko Ciebie chcę" - ja jako maniaczka kina wojennego z czystym sumieniem daje obu filmom 10 na 10! :)

    http://blondczernbraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten film , końcówkę przepłakałam ; )

    fajny blog ^^ obserwuję i liczę na rewanż ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Trzy metry nad niebem 3 razy i zawsze płakałam :( . Film jest zajebisty wzruszający i wgl ; ( . Polecam też 2 część Tylko ciebie chce . Też są tam wzruszające momenty ... I oczywiście jako wielka fanka , pewnie jak i wy czekam na 3 część ; ) . Pozdrawiam Fanki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówicie, że tak badzo podobał wam się film 'Trzy matry nad niebem'. Ale czy którakolwiek z was przeczytała książkę? Nie? Szczerze polecam. Książka jest jeszcze lepsza niż film.
    A ten film z 2010 roku to wersja hiszpańska i jest o wiele gorsza od wersji włoskiej - z 2004 roku.

    ~Anna M.

    OdpowiedzUsuń