Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

wczorajsza Bitwa na Głosy

Oglądałam  ostatni odcinek "Bitwy na Głosy".  Nadal uważam, że zespół Ewy Farnej jest bezkonkurencyjny. Jednak nie o tym chciałam tu napisać, tylko o słowach, które zostały wypowiedziane przez Andrzeja Piaska Piasecznego. Zapytany o to, z kim chciałby walczyć w finale, odpowiedział coś w stylu "Z Ewą, bo jednak chciałbym pośpiewać". Ty zdaniem stwierdził, że to, co robi LIBER to nie śpiew. Co za bezsens, czy dla niego istnieje jedynie muzyka POP?
Według mnie Liber jest również świetnym artystą, i styl, który on reprezentuje jest tak samo wartościowy, jak każdy inny!
Ta wypowiedź Andrzeja bardzo zmieniła moją opinię na jego temat.

W ramach obrony Libera, dodaję linki do kilku jego super utworów:
 najnowszy z Rafałem Brzozowskim: Katrina
i jeszcze te wszystkie duety z Sylwią Grzeszczak - Mijamy się

Naprawdę super!!



Zabieram się za naukę! Miłego wieczoru!


6 komentarzy:

  1. Trzeba pamiętać, że to nie Liber śpiewał, a jego grupa i świetnie im to wychodziło! Potrafił ich nakierować! A co do tego... "Bitwa na głosy", to nie "Bitwa na śpiew". Piasek to dupa i tyle xP. Bardziej wolę Libera od niego :D. Przynajmniej Liber ma fajną meksykańską falę XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bitwe na głosy jakoś przestałam oglądać - fajny program ale brak czasu ;c
    Uwielbiam piosenkę Mijamy się <3
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń