Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Więzi międzyludzkie

Dziś wracałam do domu ponad godzinę, zamiast 15 minut. Stało się tak dlatego, że spotkałam moją koleżankę z gimnazjum i tak się zagadałyśmy, że nawet nie wiem, kiedy to minęło. Przeszłyśmy się ponad rzekę, liście nam szeleściły pod nogami, słońce przygrzewało. Fajnie było tak sobie przypomnieć dawne czasy!
Szkoda, że pewne rzeczy przemijają. Mam na myśli na przykład przyjaźń. Tak, wiem, że w dużej  mierze to z mojej winy, ponieważ wchodząc w związek, zerwałam inne kontakty towarzyskie, a teraz bardzo mi tego brakuje.
Takie stosunki międzyludzkie są niezwykle ważne i trzeba o nie dbać, zdecydowanie!


4 komentarze:

  1. ehhh, też lubię tak powspominać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widzę, dosyć ciekawie piszesz ^___^ aż miło się czyta. A co do starych przyjaźni... Też mam takie i żałuję, że rzadziej z nimi rozmawiam t.t...
    Pozdrawiam.
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie jest czasem pogadać ze starym znajomym :)

    zapraszam do mnie, dopiero się rozkręcam ;3 http://invisible-butterfly.blogspot.com/2012/10/juz-jutro.html

    OdpowiedzUsuń