Obserwatorzy

piątek, 9 listopada 2012

Marta Grycan

Moi drodzy,
zawsze gdy mówiło się w TV, czy było napisane w Internecie o Marcie Grycan, czy jej córkach, to traktowałam to z lekką ironia albo też sarkazmem. Nie byłam do nich przyjacielsko nastawiona. Dziś jednak, oglądając mój ulubiony program w telewizji śniadaniowej - Dzień Dobry TVN  -  słowa Marty mnie zachwyciły. Nie wiem, ile było w tym prawdy, ile udawania, ale naprawdę utożsamiam się z tym, co powiedziała. Dokładnie chodzi mi o te słowa:



"Miłych ludzi jest dużo, ale zwracamy bardziej uwagę na tych złych"
Mówiła o tym, że w sieci, w tv informują nas o tym, co złego się stało, chociaż tego jest mniej, niż dobrych działań ludzkich. Marta nie wstydziła się mówić o tym, że jest bardzo szczęśliwa i wszystko zawdzięcza swojej pracy. Czytałam o tym też nie dawno, bodajże w GLAMOUR, że są ludzie, którzy dzięki ciężkiej pracy maja pieniądze, ale wstydzą się opowiadać o tym przyjaciołom, nie lubią mówić że są bogatsi. I tu wcale nie chodzi i chwalenie się, tylko pokazanie, co można osiągnąć, jeśli się chce, jeśli się pracuje.

Swoją drogą, bardzo bym chciała jej książkę :D
Wrzucam Wam kilka zdjęć Marty, głównie z portali plotkarskich, gdzie niestety rządzą złe komentarze o jej osobie.

8 komentarzy:

  1. tez to oglądałam i też się z tymi słowami zgadzam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam gościówy, ale może rzeczywiście nie jest taka zła. Kto wie, może w jej słowach tkwi jakaś prawda. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiem kim ona jest, ojacie ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, zostałaś nominowana przeze mnie do nowej blogowej zabawy. więcej szczegółów znajdziesz na mojej stronie. zapraszam do zabawy! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kojarzę ją;)obserwuję,bo mi się tu podoba;)i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń