Obserwatorzy

piątek, 2 listopada 2012

Moje największe odpały

Zostałam otagowana przez Naff w wymyślonej przez nią zabawie:


Czyli po prostu dziwnych przyzwyczajeń. Nie wiedziałam, co napisać, chociaż wiem, że mam strasznie dużo, bardzo dziwnych przyzwyczajeń, ale po prostu nie potrafię ich sobie tak od razu przypomnieć. Coś jednak skleciłam:
ZDJĘCIA Z INTERNETU, BO NIESTETY NIE MAM DZISIAJ APARATU PRZY SOBIE

1.Idąc sama na parter w domu, zawsze zapalam światło na zewnątrz i wyglądam przez drzwi wejściowe, czy ktoś za nimi nie stoi. Gdy wracam i gaszę światło, to wybiegam na górę niczym ninja. Zawsze sobie wyobrażam, że ktoś stoi za drzwiami i mnie obserwuje.


2. Na lekcjach, pod ławką opieram stopy na palcach, lub nawet kopię sobie tak lekko w podłogę, przez co zdzieram każde buty na czubkach! Okazuje się, że mam to po mamie, ona tak samo robi w pracy :D


3. Lubię spać w grubych skarpetach, stopy smaruję wtedy kremem nawilżającym a zimą rozgrzewającym. Nienawidzę, gdy jest mi zimno w stopy.


4. Wszędzie muszę mieć równowagę i symetrię, np. w kolorystyce ubioru, w układzie książek lub bibelotów na półce. Co to oznacza?  Książki nie mam poukładane od najwyższej do najniższej, ale tak, że wysokie są po bokach, a niskie na środku. - wiem, to głupie jest :D


5. W przeciwieństwie do Naff, nie trzymam kubka / filiżanki za uszko, ale obejmuję je całe, tak by ogrzać dłonie.




A to zasady gry:
ZASADY:
1. Opisz 5 swoich największych odpałów (tzn. twoje dziwne przyzwyczajenia
i odskoki życiowe
2. Otaguj 5 bloggerów.
3. Wstaw baner, zasady i określ, kto cię otagował. 
4. Do każdego punktu dodaj zdjęcie określające twój odpał!

TAGUJĘ:





Miłego odpowiadania dziewczyny!






8 komentarzy:

  1. dzięki, na pewno się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chce iść na politechnikę na inżynierię biomedyczną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie chce w tej chwili postów o takiej tematyce na blogu..
      po drugie nie wiedzialabym co napisac;p

      Usuń
  4. Fajnie ci to wyszło :3. Ze stópkami mam podobnie <3 a z piciem... Jeżeli są takie duuuuże kubki, to piję jak ty ^__^, bo wtedy palce by mi się połamały, gdybym tak trzymała XDD.

    OdpowiedzUsuń