Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

Wiersz surrealistyczny

Kiedyś pani od polskiego kazała nam napisać wiersz surrealistyczny. Przypomniałam sobie o tym w ostatniej chwili, więc coś tam skleciłam. Nie dałam jej go nawet na oceny, bo sprawdziła tylko kilka. Oto moje 'dzieło', tak naprawdę nie wiem nawet, czy jest surrealistyczny, cz nie :D :

wieczorową porą
bez pomysłu na wiersz
siedział autor
z laptopem na kolanach

a za oknem pełnia
pewnie raj dla wilków
i dla mojego psa

kubek melisy na spokojny sen
i lekka melodia relaksacyjna
zeby przezyc nastepny dzien
bez uszczerbku na życiu


 A na koniec obraz z 1913 roku, utrzymany w konwencji surrealistycznej, autor oczywiście Picasso,
            "Kobieta w koszuli siedząca w fotelu"

Przy okazji zapraszam na facebooka :D

5 komentarzy:

  1. my nie musimy pisać z przedmiotów dodatkowych :| POWODZENIA JUTRO!

    OdpowiedzUsuń
  2. surrealistyczny wiersz czy nie- I like it:) (nie znam się na polskim hehe)
    Sama lubie pisać wiersze ale rymowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://booksmylovers.blogspot.com/ mój nowy blog, na którym zamieszczam recenzje książek! Zapraszam gorąco ;)
    wiersz - pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas nawet nie ma takiej możliwości... matury z biologii z operonu nie dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń