Obserwatorzy

sobota, 15 grudnia 2012

Coś świetnego

Ok, przyznaję, poszłam na labę we wtorek.  Ale błądząc po mieście natrafiłyśmy z koleżankami na świetny sklepik. Wszystko, co tam znalazłam, mogłabym mieć w domu!
Białe ramki na zdjęcia, lampka nocna z pięknym abażurem, cudowne obrazki, literki gipsowe do ułożenia na półce... Piękne!

Udało mi się zrobić kilka fotek, a pani ekspedientka już dziwnie na nas patrzyła, kiedy chodząc od półki do półki, otwierałyśmy usta z zachwytu i mówiłyśmy "łaaaał" :D :D

Uważam, że takie małe, prywatne sklepiki mają więcej uroku niż IKEA, i powinno się im dawać szansę rozwoju, ale wiem, ze głównie ze względów ekonomicznych, większość z nas wybierze właśnie duży hipermarket typu IKEA, czy CASTORAMA.





Miłej soboty!! :D

12 komentarzy:

  1. Popieram. Takie małe sklepiki są fajne <3 ale często w nich drożej, niż w takiej Ikei, gdzie jest dużo promocji. To też ciągnie ludzi.
    Lubię takie pierdółki *____*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sklepiki zdecydowanie mają urok, a przedmioty duszę:) Choć ja nie przepadam za takimi pierdółkami, dla mnie im przejrzyściej w pokoju, tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam. Jestem stałym klientem: sklep.szuflandia.pila.pl


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście fajne, bardzo klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne rzeczy :) zapraszam do nas :) M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep naprawdę wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w moim mieście też są takie sklepiki i uwielbiamy z moja córką tam zaglądać i zachwycać się każdym drobiazgiem :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie sklepy :)
    Zapraszam do mnie, u mnie przepis na nietypowy naszyjnik na obojczyk :)
    Dodajemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubie porzadki. :)
    Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie sklepy :)

    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeju! Jak ja kocham takie sklepy! ♥

    OdpowiedzUsuń