Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Do all the work you can, that is the whole philosophy of a good life :D

Tytuł posta zerżnięty od Marii, ale te słowa, od piątku stały się moją domeną życiową. Taka prosta, a myślę, że skuteczna zasada!

Dziś, odkąd wróciłam ze szkoły, przeglądałam gazety i szukałam odpowiednich literek, aby zrobić sobie to:

Będę na to patrzeć codziennie i mam nadzieję, że te słowa zmotywują mnie do działania!
A pracy jest dużo. Nie tylko Święta, ale też zaległości w szkole i oczywiście matura :D
Ale jest stabilnie, damy radę :D 
Prezent zamówiony na allegro już jest!  :D
O tym, co kupiłam pochwalę się może dopiero po Świętach, żeby te informacje nie trafiły w niepowołane ręce!

3 komentarze:

  1. nie moge się doczekac aby dowiedzieć się co ciekawego kupiłaś :)
    oj tak u mnie wielkie zaległości :))

    popcorn już kupuje bo może zabraknąć :D

    OdpowiedzUsuń