Obserwatorzy

niedziela, 23 grudnia 2012

inspiracje!

Dziś post lekko nie na temat, bo nie o Świętach :D
Chciałam podzielić się z Wami kilkoma niezwykłymi sprawami. Pierwszą jest strona internetowa
The cool hunter. Co to jest? Szczerze, jeszcze nie wiem, bo nie miałam czasu ogarnąć, ale na pewno całe mnóstwo inspiracji, pełno zdjęć, ciekawych miejsc, adresów. Mnie zachwycił wpis When was the last time you did something for the first time





Następna sprawa to portal PINTEREST. Można tam sobie 'założyć' tablicę i wrzucać, lub przypinać, niczym pinezkami na tablicy korkowej, coś co nam się spodoba w sieci, a nie będziemy w stanie tego zapamiętać. I tak na pintereśie można przypinać zdjęcia, linki, filmy, z niemal całego Internetu (w Polsce sprawnie będzie działał od stycznia 2013).

Myślę, że to będzie fajne, zobaczymy.. :D


Ja tymczasem uciekam na randkę, w planach oglądanie filmu JULIE I JULIA, widział go może ktoś z Was?

Pozdrawiam ;*

12 komentarzy:

  1. ten portal może być fajny, czekam na styczeń 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaadne inspiracje ;) Wszystkiego dobrego ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. hallo :-D ich habe ja mit meiner freundin gebacken und sie hatte das rezept, also kenne ich es leider nicht :-( aber google mal cake pops da kommen bestimmt viele rezepte raus !
    LG :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie, powodzenia w prowadzenia bloga

    Polecam Ci http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie jest to mój blog, ale naprawdę ciekawy. Miło widziane komentarze.
    Zostaw w komentarzu linka do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. znam te portale już od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych!
    a co do tych smutnych postów - po prostu mnie denerwują, bo nie jestem skłonna do użalania się nad sobą w co drugim poście, więc sama rozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego na randce ^___^ i wesołych świąt <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepłych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I bardzo dobrze, że nie o świętach, przecież nie wszystko takie musi być;)
    Wesołych Świąt życzy,
    nbyen.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świat kochana i dużo prezentów pod choinką :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję! Z tymi świętami, to też bardzo bym tego chciała...

    OdpowiedzUsuń