Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

Podlasie + Wilno - majówka 2012

W maju 2012 roku miałam okazję wziąć udział w wycieczce, ponad tygodniowej na polskim Podlasiu i w Wilnie na Litwie. Wiem, wiem, w czas o tym piszę, ale dopiero teraz udało mi się odzyskać fotki z wyjazdu. A co najważniejsze, mój chłopak też w wycieczce uczestniczył i świetnie się bawiliśmy. 
Planuję kilka postów, podzielonych na tematykę, podobnie, jak opisywałam pobyt we Włoszech, w Rzymie (Rzym nocą, targ w Rzymie, i post ogólny).
 W ramach wstępu:

Panorama miasta, na prawo od rzeki Wilii widzimy nowe, a na lewo stare miasto. Widok z historycznego wzgórza Giedymina:



Święta Góra Grabarka - centrum prawosławia w Polsce na Podlasiu

I oczywiście Ostra Brama, symbol Wilna:

A to miejsce nocowania na Podlasiu, urocza mała miejscowość Koryciny:



Ciąg dalszy nastąpi...

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grabarka. To miejsce wywarło na mnie piorunujące wrażenie :)
    Zapraszam: http://subiektywnieobiektywnieowszystkim.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :33. Ale kolorowe krzyże mnie przerażają :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, mam nadzieję, że wszystko się uda...A z tymi świętami to tak jest-przygotowań mnóstwo, a wszystko trwa bardzo krótko lub jest tylko w rodzinnym gronie. Nie zawsze to jest fajne...
    Co do głównego tematu postu-ładne zdjęcia, cieszę się, że było świetnie, ale mnie te klimaty raczej nie ciągną. To już prędzej pojechałabym(jeśli o okolicach Polski mówimy)do Berlina albo Pragi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń