Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

podsumowań czas

To będzie długi post, ale podzielony na akapity, więc możesz sobie wybrać, które chcesz przeczytać :D

Rok 2012 nie był zły, a nawet bardzo dobry. Najbardziej podoba mi sie to, że uczestniczyłam w dwóch podróżach za granicę, za bezcen, a nawet za darmo. Była to Litwa, po okazyjnej cenie i Italia, Rzym, dzięki wygraniu Konkursu Papieskiego. Oprócz tego było wiele dobrych rzeczy, złych staram się nie pamiętać!

1. BLOG
Blog istniał już w 2011, ale wtedy, w przeciągu całego roku, powstało zaledwie 6 postów, a tak "na dobre" zajęłam się nim w maju br. Jestem z niego dumna, chociaż przyznaję, zabiera mi dużo czasu, ale co tam... Tłumaczę to sobie w ten sposób, że zbieram doświadczenie :D

2. Postcrossing - 
Mogłabym go mianować 'odkryciem roku', ponieważ jest to portal, który jest dopełnieniem mojego hobby. Od dawna zbieram pocztówki, a teraz mogę je dostawać z różnych zakątków świata! Coś wspaniałego! Polecam każdemu!
Wysłałam 16 kartek
Otrzymałam 12 kartek
Moje kartki łącznie przemierzyły 50,936 km (31,650 miles)
Tu znajdziecie moje karti
Kartki, które szły do mnie, przemierzyły 48,554 km (30,170 miles)
Bawię się w to 72 dni!

3. Rzym
Sierpniowy wyjazd do Rzymu... hmmmm.... coś wspaniałego, a teraz kilka słów genezy:
Ksiądz na religii mówił, zachęcał weźcie udział w tym konkursie, nic nie trzeba, tylko quiz rozwiązać przez internet, drugi poziom też quiz, dopiero dalej są trudniejsze rzeczy, spróbujcie, warto!
8 marca, po powrocie ze szkoły zerknęłam do materiałów, które obowiązują w quizie, o 17:00 usiadłam przed komputerem, loguję się, coś nie działa... w końcu się włączyło, rozwiązałam, miałam wymaganą ilość punktów, przeszłam dalej.. etap drugi podobnie. trzeci etap napisz esej na wybrany temat, ossz kurcze, nie mam worda :D Cos tam skleciłam, wysłałam od chłopaka. Maj 2012, e-mail - gratulacje, Twój esej spodobał się komisji, 19. maja odędzie się obrona prac, zapraszamy!  Pojechałam z mamusią,  poszłam na obronę z tą świadomością, że będę swoją pracę wygłaszać, a tu rozmowa o tym, o tamtym, a czemu tak pani napisała... hmm cos odpowiedziałam, nawet nie wiem, czy czystą polszczyzną, bo w stresie wtrącam gwarę :D Ogłoszenie wyników, gratulacje, jedziesz w sierpniu do Rzymu, zdjęcie w gazecie, wywiad do radia... co się dzieje? Potem dopiero do mnie dotarło, co zrobiłam :D
Mój pierwszy lot samolotem!










4. Litwa
Ten wyjazd wspominam niezwykle sympatycznie, bo byłam z Marusiem ;) Cały tydzień spędziliśmy na Podlasiu i w Wilnie :D Nigdy nawet nie myślałam, że da się coś takiego załatwic za 200 złotych+ coś przy sobie na pamiątki! Super okazja, ale dlatego, że była to wycieczka z dofinansowanie.

5. Moja 18.
Tu akurat nie ma co pisać, bo hucznie nie obchodziłam, a ta data jakoś nic specjalnego do mojego życia nie wniosła. Wyrobiłam sobie dowód i zdążyłam go zgubić :/











Sylwestra oczywiście spedzam z Markiem i przyjaciółmi. Nie życzę Wam udanej zabawy, bo może nie wszyscy świętują, ale życzę by Nowy Rok był lepszy od tego, który się kończy! <3

4 komentarze:

  1. Tobie też wszystkiego dobrego na Nowy Rok:D :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok wiele pozytywnych doświadczeń. Gratuluję wygranej:) Piękna przygoda:)

    Życzę Ci wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok! By Wasza miłość się rozwijała, by matura poszła Ci jak najlepiej i byś obrała taką drogę zawodową, która da Ci szczęście i spełnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten rok również był dobrym,a nawet lepszym :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych sukcesów Ci życzę, szczęścia, radości!!!!
    Piękne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń