Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

Pretty Woman

Święta, to czas, kiedy mam okazję obejrzeć kilka filmów. Jednym z nich był okryty bardzo dobrą sławą - Pretty Woman  z 1990 roku. W rolach głównych Julia Roberts i Richard Gere. Historia dziewczyny, którą sytuacja finansowa zmusiła do pracy, jako prostytutka. Dziewczyna poznała bogatego faceta, który zaprosił ją do hotelu na 6 dni, płacą odpowiednią stawkę. Zafundował jej nowe ubrania, z dziewczyny "z ulicy" w krótkiej mini, bluzce odsłaniającej brzuch i rozwichrzonych włosach, zamieniła się w "pretty woman" w ciuchach od najlepszych projektantów, z droga biżuterią - w kobietę z klasą.

Czy Vivian będzie chciała wrócić do poprzedniego życia? Czy mieszkanie z jednym facetem przez 6 dni może zamienić się w coś poważniejszego?






Obejrzyj, bo warto. Bardzo fajny film, fabuła lekka, przyjemna, niezbyt skomplikowana. Przystojni i znani aktorzy, piękne miasto...

A tu kawałek recenzji z filmwebu:

Cała historia na pierwszy rzut oka nie jest niczym specjalnie wyszukanym czy poruszającym. Ot, taka przeciętnie ciekawa komedia romantyczna z dobrą obsadą. Jednak "Pretty Woman" jest czymś więcej. Prowokuje do czegoś, co w przypadku tego typu filmów wydawać się może mało prawdopodobne- prowokuje do pytań. W tym przypadku życie bohaterów odmienione zostało przez uczucie znalezione na ulicy. 


Film naprawdę w moim klimacie, Julia jest wspaniała, gra aktorska bardzo dobra :D






Miłego piątku!!! <3


7 komentarzy:

  1. Kocham ten film ;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też oglądałam,ale niestety nie cały ;c
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty woman... Stary i fajny film. Tyle razy się go oglądało. I ta pamiętna piosenka o tym samym tytule ;)). Film świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, średnio mi się podobał. Chyba nie mam duszy romantyczki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam, parę razy, ale jakoś not my style. Fajny, miły ale bez szału. Ale miłego oglądania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno, dawno go widziałam :))

    OdpowiedzUsuń