Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2012

świątecznie ;)

Do tej pory nie dawałam zdjęć naszych dekoracji, bo dopiero dziś powstały i zaraz po (obfitej) wieczerzy biegałam z aparatem i robiłam zdjęcia :D

Moje lampioniki, które kilka dni temu czyściłam, już cieszą oko:


Nasza choinka, sweet focia w lustrze:


Choinka w całej okazałości, wraz z niekoniecznie ładnie zapakowanymi prezentami:



Stroik, zrobiony przeze mnie:


I jeszcze raz lampiony wraz z szopką:


Tak jest u mnie :D
Co do prezentów, to dostałam piękną bransoletkę i uroczy sweterek, a wiem, że chłopak też coś dla mnie przygotował, ale dopiero zaraz do mnie przyjdzie :D

Pozdrawiam!





6 komentarzy:

  1. Choinka też chciała słit focie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. świątecznie:)



    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna choinka! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż jestem ciekawa co dostałaś ohoho :DD
    Fajna choineczka. Widać, że choinki też potrzebują sweet foci xPP!

    OdpowiedzUsuń