Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

Uchylam rąbka tajemnicy...

Cóż... Zakładając bloga, nie wiedziałam do końca, o czym chcę pisać, chciałam też, by grono odbiorców nie zawierało moich znajomych. Czemu? Nie chciałam z nimi dzielić się moim życiem.  Jednak w ostatnim komentarzu Calla zwróciła się do mnie imieniem Laura, i to mnie trochę 'ruszyło'. Przyznaję się bez bicia, mam na imię Iwona.  Laura, to moje trzecie imię (nadane przy bierzmowaniu). Niby nic złego mieć pseudonim, ale u mnie posiadanie pseudonimu wiązało się z ukrywaniem niektórych rzeczy, podszywaniem się pod kogoś innego, a od teraz będzie normalnie :D
Mieszkam w Niedzicy, której prawdziwa maskotką jest ZAMEK, w którym pracuję ;) Uczennica 3 LO, mam chłopaka. I to chyba tyle "O mnie" :D Od dziś zaczynam nowego 'bloga' :D

 Gdzieś w Wilnie...

Pozdrawiam, Iwona

6 komentarzy:

  1. Ej, a już się przyzwyczaiłam do tego,że jesteś Laura XD... No, ską to znam. Wolę ukrywać swoje życie, a tu patrzę, jakimś cudem, wczoraj się okazuje, że pół miasta zna adres mojego bloga. I cóż mam zrobić? zuUo xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sadzilam, że moj komentarz moze wpłynąć na kogokolwiek. Jesli czujesz sie lepiej z przedstawiem sie, to milo mi bardzo:) trzymam kciuki za twoje nowe pisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też myślałam, że to Twoje prawdziwe imię:) No, ale co tam, tu prawie każdy ma jakiś pseudonim, więc tak to chyba musi być:) Ale Iwona też spoko:)
    Bardzo ładne zdjęcia, zwłaszcza to z zamkiem. Nie miałam jeszcze okazji być w Niedzicy, ale mam nadzieję nadrobić!:)
    Czekam z niecierpliwością na nowe posty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam nie raz!!! pozdrawiam:)
    w okolicy nidzicy jest tor saneczkarski, który jest fantastyczną sprawą! ;)

    OdpowiedzUsuń