Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

dreams :)

Czy warto marzyć? Czy marzenia mają jakikolwiek sens?
Czy teraz powinnam jednoznacznie odpowiedzieć na te pytania?
Może i nie, ale odpowiedź jest prosta - TAK, warto marzyc, warto tworzyć w naszej wyobraźni równoległy świat marzeń, który będzie nasza ostoją, może i utopią, ale tam zawsze panuje dobro, tam można odlecieć w czasie smutku, załamania, kryzysu. W realnym świecie jesteśmy ograniczeni, przez innych ludzi, przez przyzwyczajenia, przez kodeksy etyczne, moralne, a nawet prawne :D A przecież naszej wyobraźni nikt nie ograniczy, tam nawet bez zdolności artystycznych, możemy wytworzyć inny, doskonały świat.

Ja to uwielbiam, kocham ten moment, kiedy mogę usiąść, zamknąć oczy i wyobrazić sobie siebie za jakiś czas, siebie nad morzem, siebie u boku przyjaciół... Kocham to, że przynajmniej w wyobraźni sama całkowicie o sobie decyduję, nie liczy się zdanie innych, nie liczą się możliwości finansowe... tylko to, czego ja pragnę.





3 komentarze:

  1. Ja postanowiłam wyzbyć się marzeń. Życie jest, jakie jest, wiem, że to o czym marzę, raczej się nie zdarzy, więc po co się nastawiać i robić sobie nadzieję na coś, co się nie zdarzy?...Może wpływ na to ma fakt, że jestem realistką i pesymistką-do bólu (choć nie wiem, czy jest możliwe bycie i jednym, i drugim naraz)...Podziwiam ludzi, którzy mają marzenia i determinację, by je realizować. Ja nawet gdy na czymś bardzo mi zależy, liczę, że raczej przyjdzie samo...Mam fatalny charakter.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...
    Jak można być pesymistką i realistką równocześnie? To sobie zaprzecza. Dla mnie takie nastawienie, to raczej użalanie - odnośnie tego, co osoba wyżej napisała. Trza się wziąć w garść.
    Odnośnie twojej notki - jest cudowna *___* marzenia to coś pięknego... Wyobraźnia tworzy własny, wspaniały świat, do którego tylko my mamy wgląd... Fajnie jest czasem uciec od wszystkich nieprzyjemności i skryć się w takim świecie. Wtedy robi się od razu lepiej ^___^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem optymistką żyje marzeniami i jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie :D

    OdpowiedzUsuń