Obserwatorzy

sobota, 5 stycznia 2013

Duchy - dusza po śmierci

Czy wierzycie w duchy?

W tym momencie pewnie w głowie tworzy się obraz białego duszka, bez nóg (taki Casper), albo jakiegoś potwora. Mnie nie o to chodzi.
Raczej, czy wierzycie w życie pozagrobowe, w życie wieczne. Czy zdarzyło Wam się kiedykolwiek odczuć duchową obecność zmarłych? Pewnie słyszeliście wiele historii, jak to kogoś postraszyło, ale w takim powiedziałabym obojętnym, albo wręcz pozytywnym sensie?

U mnie w rodzinie ostatnio (listopad) zmarła osoba, która  była dla mnie jak dziadek. I wydaje mi się, że był taki moment, że poczułam coś jakby 'trwogę', ale nie strach. Od razu pomyślałam o dziadku, pomodliłam się i się uspokoiłam. Tak, to mogło być urojenie, ale jakoś wewnętrznie wierzę w to, że po śmierci dusza żyje i czasem daje się we znaki żyjącym.

6 komentarzy:

  1. Wierzę, że jest jakieś lepsze życie później, bo inaczej było by bez sensu. Śnił mi się dziś mój ślub i wychodzę z domu od cioci a tu dziadek w ogródku chce mnie przytulić. A w śnie wiedziałam, że go nie ma, tak jakby chciał mi życzyć powodzenia:)

    A po jego śmierci, śniło mi się że wszyscy na niego czekamy, wypatrujemy jego samochodu, a on przyjeżdża biała taksówką, przychodzi do domu babci i po kolei nas przytulał, a ja w tym śnie wiedziałam, że zaraz będzie musiał pójść bo nie żyje i tak wszyscy płakaliśmy.

    Wierzę że ci co odeszli są, że czasem o sobie przypominają i że jest im lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wierzę. kiedy ktoś od nas odchodzi, a my tego kogoś bardzo mocno kochamy, to on czuwa nad nami i nieraz się objawia. ja tak miałam 4 lata temu. moja babcia nas odwiedziła w Zaduszki i jak Boga kocham, koło okna stała jej postać w bieli i lekkiej poświacie. serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. od sylwestra w to wierze xD Najpierw moja kolezanka widziala cos bialego co idzie, potem ktos zlapal ja za plecy, a na koniec po 6 gdy juz zasypialysmy mialam schize ze cos sie nade mna nachyla i krzyknelam na caly ryj budzac wszystkich xD

    OdpowiedzUsuń
  4. jejj dzięki dziewczyny, już myslałam,że zrobię z siebie totalną idiotkę dodając tego posta, a teraz widzę, że jest więcej takich osób :D

    OdpowiedzUsuń
  5. duchy istnieją, ale nie doświadczyłam kontaktu z nimi. Szczerze, to nawet nie chciałabym.
    Musi być coś po śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wierzę. Kiedyś śnił mi się mój dziadek który zmarł 2miesiące przed moimi narodzinami ..znam go tylko ze zdjęć ale wierze że on nade mną czuwa ♥

    OdpowiedzUsuń