Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Mój tydzień z Marilyn

Polski zwiastun filmu

"Mój tydzień z Marilyn" obejrzałam 1.01. To opowieść o najsłynniejszej (wg mnie) kobiecie na świecie. Monroe przyjeżdża do Londynu, by wystąpić w filmie. Wszyscy wymagają od niej, by była wspaniałą aktorką, piękną kobietą. Wszyscy wymagają, nikt jej nie rozumie, nawet mąż.

Na planie zostaje zatrudniony młody chłopak - Colin - jako trzeci asystent reżysera. Dopiero między nim, a wspaniałą aktorka, nawiązuje się nić porozumienia, a z czasem przeradza się w romans. Czy uczucie, jakie między nimi powstało jest prawdziwe? Hmmm tego do końca nie wiadomo...



Cała historia jest opowiedziana właśnie z punktu widzenia Colina.
Piękne ujęcia, gra aktorska cudo! Zwłaszcza Michelle Williams- idealnie wcieliła się w aktorkę, nie ma tam ni cienia idealizowania, cała prawda i naturalność.


Nieważne, co o mnie myślą, ważne, żeby mnie kochali..




GORĄCO POLECAM! Film ma same dobre recenzje!

4 komentarze:

  1. Noo, może fajny film. Niedużo o nim napisałaś, ale może oglądnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aktorkę dobrali - nie ma co.

    osobiście wolę Audrey Hepburn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją zawsze będę najbardziej kojarzyć z "Pół żartem, pół serio" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do oglądałam tego filmu,ale początek też może być :D :D

    OdpowiedzUsuń