Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Nad życie

Nad życie - na ten film miałam zamiar wybrać się do kina i cieszę się, że nie poszłam! Nie, wcale nie dlatego, że film jest zły, wręcz przeciwnie jest świetny! Ale tak się popłakałam, że wychodząc z kina wyglądałabym nieciekawie...

Nad życie to  produkcja opowiadająca historię Agaty Mróz - Olszewskiej, polskiej siatkarki, odnoszącej międzynarodowe sukcesy. Młoda, u progu życia, szczęśliwie zakochana, grająca w reprezentacji Polski... dowiaduje się, że ma raka.

Przez lata poznajesz tysiące osób, aż pewnego dnia spotykasz kogoś, kto zmienia twoje życie. Na zawsze. Tak było z Agatą (Olga Bołądź). Odnosząca międzynarodowe sukcesy siatkarka zakochuje się bez pamięci w Jacku (Michał Żebrowski). O takiej miłości marzyła przez całe życie. Wszystko miało być jak w bajce - piękny ślub, dzieci i dom w górach. Te plany przerywa jeden telefon. Po dramatycznej informacji Agata rozpocznie wyścig z czasem. Zawalczy o siebie, o mężczyznę, którego kocha i o dziecko, którego pragnie nad życie. Czy miłość wszystko zniesie? Czy wszystko przetrzyma?


Piękny film, a uroku dodaje mu to, że jest oparty na faktach prawdziwych. Istnieją ludzie, którzy w dzisiejszych czasach potrafią się poświęcić, na przykład dla dziecka. Mają określony system wartości!
No cóż, nie wiem, co jeszcze napisać.

Podobała mi się wypowiedź Olgi Bołądź, która wyznała, że za każdym razem, gdy rozmawiała z rodziną Agaty, gdy grała trudne sceny w filmie, nie mogła powstrzymać łez wzruszenia.
KONIECZNIE OBEJRZYJ
Możesz tutaj: http://www.ekino.tv/film,nad-zycie-nad-zycie-2012,11223,pl.html?player=3









2 komentarze:

  1. Nie lubię takich historii, fanką siatkówki nie jestem, ale może jeszcze kiedyś obejrzę. Niestety, nie przepadam za Żebrowskim, ale można się przemęczyć...chyba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałąm go obejrzeć ale jakoś tak wyszło, że nie obejrzałam niestety :D

    OdpowiedzUsuń