Obserwatorzy

sobota, 5 stycznia 2013

Sukces


SUKCES PRZYCHODZI JEDYNIE DO TYCH, KTÓRZY DZIAŁAJĄ, PODCZAS GDY POZOSTALI OCZEKUJĄ JEGO NADEJŚCIA Thomas Edison


Działają? Hmmm ale co może robić licealistka, która chce osiągnąć sukces? Uczyć się dużo? No nie wiem... Pracować? Ok, moja praca rozwija, ale jak jeszcze powinnam działać? Co mogę robić? Nawiązywać kontakty? Czytać książki?
Ja myślę, że najważniejsza jest praca nad sobą! Trzeba uczyć się życia, zaradności, dyscypliny - jeszcze nie jest za późno :D   Muszę nauczyć się pilności i pracowitości. Rozwijać się na wielu płaszczyznach. Życie wymaga od młodych ludzi wszystkiego, poza tym, co uczą w szkole. Trzeba być kreatywnym, inteligentnym, pomysłowym i wszędzie trzeba mieć doświadczenie. Nikt tylko nie mówi, jak to doświadczenie zdobyć, dlatego trzeba samemu próbować różnych dziedzin życia, pracować nad sobą, by w przyszłości pracować dla siebie.

3 komentarze:

  1. Trzeba wierzyć w swój własny sukces! Mam kolegę co całe życie chciał prowadzić autobusy. Miał inne głupie prace, których nie cierpiał, aż mając 25 lat zdecydował się i zrobił wszystkie możliwe kursy. I teraz jest szczęśliwym kierowcą. Mój szwagier też był w wielu niepotrzebnych szkołach, ale od 16 roku życia marzył by być lakiernikiem i teraz jest świetnym specjalistą! Więc wystarczy wierzyć mocno że się uda i ciężko pracować by być właśnie najlepszym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Jestem Avalon
    Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i zafascynował mnie. Zapraszam też do mnie i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :**

    http://blog-avalon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Więc walczmy o sukces!

    OdpowiedzUsuń