Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

#8 moje walentynki

Ten post miał się pojawić wczoraj, ale zabrakło mi czasu :)
Zrobiłam dla M.  pyszny torcik w kształcie serca według przepisu  Urszuli z tego bloga. Wygląda ślicznie. Nie mam formy serca, tylko upiekłam biszkopt na okrągłej blasze i wycięłam serduszko. Wyszło mniej więcej tak:
W środku dżemik porzeczkowy:


Efekt końcowy jak na zdjęciu niżej. Ozdobiony jest owocem granatu:



Umówiliśmy się, że nie kupujemy żadnych prezentów, jednak M. złamał tę obietnicę i dostałam dwie słodkie walentynkowe filiżanki, z których już dziś wypiłam herbatkę:



Miłego dnia! :D


3 komentarze:

  1. No, no, widzę, że torcik wyszedł >D... Ale tak się zastanawiam co on ma na wierzchu. Rodzynki?
    Oddaj kubki *____*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pyyysznie wygląda! Sama bym taki zjadła ;))

    OdpowiedzUsuń