Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Bogaci

Dorwałam gdzieś wczoraj DF z Gazety Wyborczej i przeczytałam o warszawskich lemingach, którzy mieszkają w bogatych dzielnicach, typu Wilanów, drogich mieszkaniach, jeżdżą najnowszymi samochodami etc.
Denerwuje mnie to, że świat tak ich krytykuje. Zarzuca im się bierność polityczną, wywyższanie się, panoszenie...
Według mnie, to jest bez sensu. Każdy żyje w taki sposób, w jaki się ustawi. Nie nam sądzić, kto i w jaki sposób doszedł do swojej fortuny. Lemingi pracują, zarabiają, biorą kredyty i żyją, jak chcą, jak uważają za słuszne.
Nie wiem, czy ten krytycyzm wynika z zazdrości, czy z czegoś innego.
Ja żyję swoim życiem, chcę znaleźć dobrą pracę, by w życiu poczuć się spełnioną, a przynajmniej samodzielną.

9 komentarzy:

  1. Niemiecki w poniedziałek o 8.00 boli:) Na szczęście to tylko raz...A co do tych praktyk, które opisujesz-matko, u nas nigdy takie coś nie miało miejsca-czy to w LO, czy gdziekolwiek...Ale 1+? Co to za ocena? Ani negatywna, ani pozytywna, bo 2 to nie jest...Dziwne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. SUper blog.:D


    Zapraszam do mnie :D
    Obserwujemy.? ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak sobie pościelesz tak się wyśpiesz :) Niektórzy woleleli działać niż za przeproszeniem się opierdalać pod kioskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stereotypy. A nie każdy dochodzi do bogactwa w zły sposób. Po to są gazety, by wzbudzać oburzenie >D mwahah

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie same zdanie na ten tematy jak ty:)

    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa notka ! :)

    mhm obserwujemy ?
    co ty na to ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy żyje sobie tak jak chce i jeśli pieniądze, za które to wszystko kupił, zarobił w uczciwy sposób- niech sobie z nimi robią co chcą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki :) Możliwe, że będę wpadać tu częściej. Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń