Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

GIRLS - serial

W ostatnim numerze GLAMOUR przeczytałam artykuł o serialu HBO GIRLS. ->kliknij żeby przeczytać więcej.
Poszukałam i necie i znalazłam, najpierw z napisami, a w końcu z lektorem na zalukaj.tv : tu sezon pierwszy
Póki co obejrzałam pierwszy odcinek i chcę więcej!

Jest to historia młodej dziewczyny, po studiach, mającej staż, której rodzice odcinają dostęp do pieniędzy. Po czym okazuje się, że ten staż nie przerodzi się w etat i dziewczyna zostaje bez środków do życia. Ma też koleżanki, które stają przed różnymi życiowymi wyborami.
Słuchajcie, jest to dokładnie zaprzeczenie sielskiego życia bohaterów PLOTKARY i dziewczyn z SEKSU W WIELKIM MIEŚCIE. Akcja również dzieje się w Nowym Jorku.

Podoba mi się to, że:
-> dziewczyny mają normalne problemy, a nie typu, jakim samolotem polecieć do Paryża
-> aktorki nie są wychudzonymi modelkami, a nawet momentami można stwierdzić że są grube
-> pokazane jest prawdziwe życie młodych ludzi
Więcej nie mogę powiedzieć, bo po jednym odcinku, który trwa 31 minut ciężko ocenić cały serial, al POLECAM ;)





A tu zwiastun: http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+1+%28polski%29+-+sezon+1-29883

3 komentarze:

  1. Wbił mnie twój tekst o tym, że "czasami można nawet stwierdzić, że są grube XDD". Ale tak wbił pozytywnie XDDD. No, nawet o takim serialu nie słyszałam O___o, może warto oglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym seriali ^^ Ale polecam Tobie trochę popularniejszy serial Pretty Little Liars (Słodkie Kłamstewka) chociaż nie wiem czy Ci się spodoba, jest to trochę dramat- trochę horror, trochę komedia. Opowiada o 4 przyjaciółkach które po stracie swojej 'liderki' zaczynają być dręczone smsami od osooby podpisującej się 'A" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na podobnym pomyśle bazuje też serial "Niskozatrudnieni" ("Underemployed"), który od kilku tygodni emituje MTV. Tam nie same dziewczyny, bo i kilku facetów zmaga się z brakiem kasy.
    http://www.mtv.pl/shows/niskozatrudnieni/

    OdpowiedzUsuń