Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

"Ludzie się śmieją, bo jestem inna, a ja się śmieję z nich, bo są tacy sami"

Czyje to słowa? Dody.
Ta kobieta naprawdę może inspirować, może zachwycać. Od jakiegoś czasu lubię ją za to, jaką osoba  jest, co sobą prezentuje. Przeczytałam wywiad z nią i tak sobie myślę, że to naprawdę fajny człowiek. Przyznała na przykład, iż lubi jeździć w miejsca, w których nikt jej nie zna i  gdzie ona sama nie przyznaje się kim jest (podaje się np. za kelnerkę). Wtedy wie, że osoby które się z nią zaprzyjaźniają, robią to ze względu na to, kim jest, a nie ze względu na to, co może im dać.
Na pewno wywołuje wiele kontrowersji, niektórych gorszy, ale wszyscy traktują ją jako 'głupią blondynkę', a nie widzą w  niej inteligentnej kobiety, która wszystko, co ma, osiągnęła dzięki ciężkiej pracy.

3 komentarze:

  1. Żeby udawać głupią też trzeba być inteligentną, a Doda taka jest i wie co jej się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Dodę, chodź czasami przesadza w pewnych kwestiach! Świetnie wyszła na zdjęciu powyżej! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja wiem... Nigdy jej zbytnio nie lubiłam za jej zachowanie. Rozumiem, chce się wyróżniać i w ogóle, ale jak czasami oglądałam jakieś wywiady z nią, to... Po co na cholerę robić z siebie AŻ taką idiotkę? Ona bywa naprawdę fajna, jest mądra... Więc po co się kreuje na pustą blondynkę?

    OdpowiedzUsuń