Obserwatorzy

poniedziałek, 4 lutego 2013

my future home

Kiedy już będę duża... i będę miała trochę pieniędzy...i będę mieszkać w czymś własnym  to wszystko będzie, tak jak sobie wymarzyłam. Już teraz szukam w Internecie obrazków z pomysłami, czytam blogi dziewczyn, które mówią o swoim mieszkaniu, o wystroju, o dodatkach i nowych pomysłach. Bez przerwy zapisuję zdjęcia z inspiracjami, oglądam na http://pinterest.com/ zdjęcia i myślę, układam, planuję.
Taki styl vintage, białe i kremowe meble, z białymi dodatkami to dokładnie to, co widzę, myśląc o moim przyszłym domu :D











A Wy lubicie mieszkania stylizowane na stare, czy wolicie styl nowoczesny, bardziej współczesny?

6 komentarzy:

  1. Sylizacje - kocham to! Ja chciałąbym mieć na ścianie fototapetę z Audrey lub Marylin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć dom z podobnymi inspiracjami jak ty *____* kocham taki wystrój! ...Już bym chciała mieć własny dom <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Takie domki w starym stylu to dopiero mają charakter i duszę, nie to co te wszystkie nowoczesne.
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię dokładnie tak samo mam folder "Wymarzony dom" i tam zapisuję zdjęcia:) hehe:) Ja uwielbiam styl francuski, norweski, nie ma dla mnie nic gorszego niż ta polska "nowoczesność" w co drugim domu, kuchnie takie same, stoły na chromowanych nogach! Fuu.. okropieństwo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń