Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

spodnie zalegalizowane!

Nie wiem, czy słyszałyście, ale we Francji nie dawno zniesiono pewien

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/paryzanki-w-spodniach-po-200-latach-legalnie-zniesiono-zakaz,304283.html

http://podroze.onet.pl/aktualnosci/francja-zniesiono-zakaz-noszenia-spodni-przez-kobiety/l041d

Nawet sobie nie wyobrażacie, jak bardzo chciałabym żyć w latach, kiedy spodnie były zakazane dla kobiet. Każda z nas wyglądałaby kobieco i niezwykle seksownie. Dla mnie nie byłoby różnicy, czy byłby to styl dworski, czy taki z Ameryki z lat 50., byle by to były sukienki.


 Co Wy o tym myślicie?


5 komentarzy:

  1. Elena z Pamiętników Wampirów :O XDD. Ja zawsze marzyłam o takich sukniach... Chciałam nawet taką kupić, ale są troszku drogie T___T. Chciałabym się cofnąć do takich czasów~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie może być uwielbiam sukienki.:D ale w zimę na sanki w sukience O_o trochę zimno :D Zapraszam do mnie Obserwujemy..? ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałabym teraz chodzić w takich sukniach...
    Są przecudowne! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki sa fajne ale jednak spodnie to wygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życie bez spodni byłoby fatalne!
    A co do Twojego komentarza u mnie-wiem, że wielu ludzi, szczególnie w obecnych trudnych czasach nie wyjeżdża, ale jestem egoistką i myślę tylko o sobie:( W sensie: nie przekonuje mnie to, że inni też nie jeżdżą, tylko smuci to, że ja nie mogę:( Nie mówię już o jakichś wyjazdach co tydzień, ale choćby raz na jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń