Obserwatorzy

czwartek, 21 marca 2013

wyszczuplające lustra?

Haha właśnie przeczytałam, że  wielu sklepach z odzieżą, w przymierzalniach zamontowane są wyszczuplające lustra! Sprawiają one wrażenie, że wydaje nam się, iż jesteśmy szczuplejsze nawet o dwa rozmiary!
O tym, że komplementy ekspedientek są nieszczere, to wiedziałam i bardzo mnie denerwują panie, według których we wszystkim dobrze wygląda, ale wyszczuplające lustra?
Wieszane są w największych sieciówkach, w cukierniach, a według dziewczyn z tego forum nawet w salach do aerobiku, czy na siłowniach. Według mnie to oszukiwanie. Ktoś może się ze mną kłócić, że taki "sposób" może poprawić kobiecie humor, ale ja myślę, że to kolejny środek reklamy, sposób na zwiększenie dochodu, zwiększenie zysku i tak, czy inaczej  montaż takiego lustra to pewien sposób oszukiwania klientek.

Z drugiej strony... czasem by się przydało w domu! :D

A co Wy o tym myślicie?


4 komentarze:

  1. No powiem Ci, że Ameryki to Ty nie odkryłaś. ;) Nawet u nas w pracowniach krawieckich mamy wyszczuplające lustra, w sklepach to normalne od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, i wszystko jasne. To ja naprawdę wyglądam w tych spodniach tak źle jak w domu? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , według mnie to trochę oszukiwanie ludzi i branie pieniędzy za ich naiwność , ponieważ komuś w sklepie wydaje się , że fajnie wygląda w jakiejś rzeczy a przychodzi do domu i zdaje sobie sprawę iż wyrzucił pieniądze w błoto .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiedziałam o tym od dawna i muszę powiedzieć, że strasznie mnie to zniechęca do robienia ciuchowych zakupów

    OdpowiedzUsuń