Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

be creativ, every day!


Bądź kreatywny, każdego dnia! Kreatywność. 
 Chyba definicję tego słowa zna każdy, a tak często zapominamy o tym, że warto być kreatywnym. Zapominamy? Czy może w naszej głowie siedzi taki pogląd, że kreatywność, jako coś wielkiego, dana jest tylko nielicznym, i potrzebna na przykład w pracy, czy w sztuce. A przecież wcale tak nie jest. Kreatywność ważna jest w naszym życiu codziennym, kreatywność koloruje nasz świat, nadaje mu barw, tworzy nasze wspomnienia. Jest różnica między dniem przeżytym, jak każdy inny, a dniem wyjątkowym, w którym może nie wygraliśmy miliona w totka, ani nie odbyliśmy podróży dookoła świata, a jednak zdarzyło się coś miłego. Szłam do pracy, po drodze wypiłam ulubioną kawę, bo tak sobie zaplanowałam, wcześniej wstałam, zrobiłam sobie pyszne śniadanie, bo tak sobie zaplanowałam, upiekłam ciasto, bo tak sobie zaplanowałam, poszłam na spacer, zrobiłam sobie przejażdżkę rowerową, bo tak sobie zaplanowałam, uszyłam sobie spódnicę, bo tak sobie zaplanowałam, zrobiłam koleżance sesję fotograficzną, ładną fryzurę, bo tak sobie zaplanowałam, przestawiłam meble w pokoju, bo tak sobie zaplanowałam, napisałam nowego posta, bo tak sobie zaplanowałam. W miejsce każdego "bo tak sobie zaplanowałam", wystarczy wstawić "bo jestem kreatywna". Jestem twórcza, lubię wymyślać, tworzyć własne życie, układać moją prywatną historię, kolorować sobie dni. I wiem, że na koniec będę mogła powiedzieć, jestem szczęśliwa, bo jestem kreatywna. I tego życzę Tobie!



Środa - nareszcie ładna pogoda!

2 komentarze:

  1. Czy kreatywnością jest zrobienie sobie śniadania (?). Nie rozumiem trochę kreatywności w twoim przesłaniu XD. Wybacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm chodziło mi o pewnie urozmaicenie życia ;)

      Usuń