Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

I'm the writer of this story

Siedzę w starym domku, otoczona antykami, w stylizowanym na stare radio leci "i will always love you", wiatr rozwiewa mi włosy, słońce chyba się dziś obraziło na cały świat, i nie wychodzi zza chmur. Melancholia. Ode mnie zależy, czy zapamiętam to, jako piękne, spokojne popołudnie, z dobrą muzyką w tle, czas na refleksje, przemyślenia, czy będę tę chwilę wspominać, jako totalną nudę, czas stracony, z kiepską muzyczką w tle. Tak, to zależy ode mnie, bo ja jestem pisarzem, twórca mojej własnej historii i tylko ode mnie zależy, czy będę z życia wyciągać to, co piękne, przyjemne, cze skupię się na tym, co złe, brzydkie, przygnębiające. Ja wybieram, tę pierwszą wersję, skoro ja jestem pisarzem i ode mnie zależy, to ja chcę aby to była historia szczęśliwa, chce aby moje życie było .. dobre. Tak, abym miała co opowiadać moim wnukom, bym im mówiła 'oj dzieci, kiedy ja byłam młoda było tak fajnie...'. Ty też pamiętaj, że jesteś pisarzem swojej historii, sama wybierasz drogę, która podążasz, sama decydujesz, czy porażki, jakie napotkasz przygnębią cię, czy będą kolejną lekcją, z której wyciągniesz motywację, same dobre rzeczy!

"Wszystko w życiu jest tymczasowe, więc jeśli coś idzie dobrze, trzeba się tym cieszyć, bo nie będzie trwać wiecznie, a jeśli coś idzie źle, nie martw się, to też nie będzie trwać w nieskończoność"


1 komentarz:

  1. Pouczająca notka. Fakt. Wszystko zależy od własnego nastawienia. Każdy pisze własną historię i zapełnia strony księgi zwanej życiem na własny sposób ^___^

    OdpowiedzUsuń