Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie

Włoski film, włoska komedia romantyczna w reżyserii Federicio Moccia. On jest także autorem książki o tym samym tytule, jest też twórcą filmu Trzy metry nad niebem, o którym tu pisałam,oraz jego drugiej części, czyli Tylko ciebie chcę. 

Zarys fabuły? 37 - letni mężczyzna zrywa ze swoją dziewczyną, a następnie w niecodziennej sytuacji poznaje Nikki (uderza samochodem w jej skuter). Nikki ma 17 lat, a więc różnica wieku, jaka ich dzieli jest bardzo duża.

Od tego zdarzenia już nic nie jest takie samo, zarówno w życiu Nikki, jak i Alexa. Tak, będą razem. Jednak fakt, że to powiedziałam, nie znaczy, że już wszystko wiecie i nie macie po co oglądać. Ich znajomość, to co ich łączy, reakcja przyjaciół, a także wątki poboczne całej historii tworzą tak wspaniałą całość, że obejrzałam ten film ...hmm powiedziałabym na jednym oddechu, ale to określenie, chyba tu nie pasuje, ale wiecie, o co chodzi! ;)

Wydaje mi się, że większość dziewczyn w swoim życiu dochodzi do takiego wniosku, że jedyny odpowiedni mężczyzna, to starszy, doświadczony mężczyzna, chociaż kilka lat wcześniej uważała, że duża różnica wieku ma znaczenie. Historia opowiedziana w tym filmie pokazuje, że zarówno różnica wieku, jak i pochodzenie, mają znaczenie, ale jeśli ktoś chce być razem, to są one nieistotne.

Jeśli ktoś z Was pomyślał teraz, że to najbardziej banalna historia, o jakiej słyszał, to znaczy, że nie umiem przekazać tego, co chcę, bo to naprawdę nie jest banalna historia.


Film warto obejrzeć też ze względu na ciekawe miejsca, w których go kręcono, na świetne dialogi, na pięknych aktorów - Alexa gra przystojny Raoul Bova (swoją drogą on grał księdza w filmie Karol - człowiek, który został papieżem) a u jego boku występuje urocza Michaela Quattrociocche (Nikki).

Film jest na youtube, w polskiej wersji.

Powstała już druga część Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić , którą mam zamiar obejrzeć po maturze! :))






3 komentarze:

  1. 20 lat różnicy :) moze byc ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może obejrzę w wolnym czasie, póki co bardzo mi go brakuje -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ja nie wiem. Nie pociągają mi takie związki. Powiedzmy, że zawsze wolałam młodszych, bo sama zachowuję się często jak dzieciak i potrzebuję jeszcze większe dzieciaki XD... Ale film mnie zachęcił ^___^ chętnie obejrzę. Powodzenia na maturze.
    Odnośnie twojego komentarza u mnie. Z tymi zakupami, chodziło mi właśnie o second handy. To tam są najfajniejsze rzeczy! A u mnie w mieście ich miliony ;3.

    OdpowiedzUsuń