Obserwatorzy

niedziela, 16 czerwca 2013

książkowo

Co robię, kiedy nie piszę i nie odwiedzam Waszych blogów? Pracuję i czytam. Każdą (no może prawie każdą) chwilę spędzam z książką w ręku. W czerwcu już udało mi się przeczytać Pokutę Anne Rice, Pieskie życie mojego kota Karoliny Macios oraz Katarzyna II. Caryca Rosji Eugeniusza Zabel. Każda z tych książek była inna, pod wszystkimi względami. Jeśli szukacie fajnych książek, albo chcecie wiedzieć, czy jakaś książka jest warta uwagi, to możecie tu zaglądać w najbliższych dniach. Postaram się opublikować kilka krótkich recenzji!


Co do bloga, najgorszą rzeczą, jaką mogę sobie zarzucić, jest niestety brak systematyczności.

Miłej niedzieli!

2 komentarze:

  1. Dużo ludzi, gdy piszę o chęci wyjazdu za granicę, napisało mi o opcji au pair. Wydaje mi się jednak, że niestety, to nie dla mnie-odwiedziłam kilka stron odnośnie wymagań i raczej ich nie spełniam. Spodobało mi się zwłaszza zdanie "prześlij swoje zdjęcie podczas radosnej zabawy z dziećmi...". Niestety, nie legitymuję się takim:(
    A jak Tobie udało się "wkręcić" do tych Niemiec?

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja czekam na recenzje. Może chwycę coś nowwego i poczytam na wakacjach ^___^

    OdpowiedzUsuń