Obserwatorzy

wtorek, 18 czerwca 2013

"Pieskie życie mojego kota" Karolina Macios

Karolina Macios Pieskie życie mojego kota
To pierwsza książka tej krakowskiej autorki, jaką przeczytałam. Opowiada o dziewczynie, która ma na imię Ada, jej hiszpańskim chłopaku (Jose) i jego bardzo dziwnej ciotce, która przyjeżdża z wizytą do ich mieszkania, przygarnia psa - przybłędę, o klubie, który Ada założyła wraz z siostrą, która (ta siostra) rozstała się ze swoim mężem i teraz "randkuje", z tajemniczym osobnikiem, który okaże się być... oraz o ich matce, która z sanatorium przywiezie do domu dziwnego mężczyznę, o chorobie lokomocyjnej i o inwazji karaluchów. Myślę, że tym wywodem, przepełnionym słowem "który" udowodniłam, że książka jest bardzo wielowątkowa. Opowiedzianych zostało w niej wiele historii. Autorka posługuje się genialnym humorem, naprawdę, momentami śmiałam się na głos. Dobrze się czyta, nie jest nuda, tylko zakończenie mnie zawiodło. Ale to wcale nie oznacza, że jest mocno przewidywalne, wręcz przeciwnie, liczyłam na końcówkę pełną tragizmu, zdrad, nienawiści, a okazało się, że wszyscy, którzy na pozór mieli coś na sumieniu, są 'dobrzy'. Mimo tego małego niedociągnięcia, polecam książkę ;)
Coś dla siebie znajdą w niej też kobiety, które czują się wyzwolone, wolne od wpływów mężczyzn, gdyż w książce autorka sugeruje, że nigdy do końca nie jest się uwolnionym od płci brzydszej ;)




***********
Jeśli kogoś interesuje, co się dzieje u mnie prywatnie, zapraszam na PHOTOBLOGA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz