Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2013

poniedziałki

Kto wymyślił poniedziałki? Dawać mi go tu! Zawsze sceptycznie podchodziłam do ludzi, którzy przeżywali poniedziałki niemal, jak... mrówka okres. Dzisiaj jednak sama na własnej skórze przekonałam się, że ja też nie lubię poniedziałków. Po dwóch w połowie przespanych nocach (wesele) pobudka o 8 nad ranem była koszmarem. Nie pomogła kawa, nie pomogła druga kawa, nie pomogła earl grey tee. Jestem padnięta i zaraz chyba zapadnę w głęboki sen. Jutro do pracy mam na 11, więc teoretycznie mogę pospać dłużej. Zastanawiam się, co przygotować sobie dzisiaj na kolację, może macie jakiś pomysł? Pozdrawiam słonecznie!


PS
Dziś o 20:30 na RMF FM będzie premiera nowego singla zespołu ENEJ. Ja  już nie mogę się doczekać!

3 komentarze:

  1. Ja muszę codziennie wstawać o 7. -.- Nie lubię poniedziałków za to, że są. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, szczerze, na prawdę fascynuje mnie to przekonanie, że Poniedziałki są be, fe, niedobre, złe i dlaczego w ogóle są. Jakoś dla mnie to ten sam dzień tygodnia i nie odczuwam tego za bardzo. Obowiązki to obowiązki, co trzeba zrobić to trzeba, a później przyjemności <3

    Widzę, że nie tylko ja uwielbiam ENEJ'a :) Przybij piątkę!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnimi czasy chyba za dużo kawy wypijałam .. i aż mi zbrzydla :(
    Poniedziałki są okropne, to je fakt :)

    OdpowiedzUsuń