Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Twoja przyszłość zależy od tego, co robisz dzisiaj, nie jutro

Myślę, że uświadomienie sobie tej prawdy jest kluczem do sukcesu.
 "Od jutra jestem na diecie", "od jutra się uczę", " od jutra będę sprzątać codziennie" - to teksty, które wypowiadamy nieraz i nie dwa, a mimo wszystko, kiedy już następuje to "jutro", w naszym życiu nic się nie zmienia. Jeśli zaś weźmiemy pod uwagę to, co zamieściłam w tytule posta, to może się okazać, że "jutro" nastąpi. Robiąc pierwszy krok dzisiaj, jutro będziemy mieć ochotę zrobić drugi krok i iść naprzód, kontynuować nasze dzieło. Jeśli dziś zachowasz dietę, to jutro nie zjesz tony słodyczy, żeby dzisiejszy dzień diety nie poszedł na marne, jeśli dziś przeczytasz pierwszy rozdział książki, to po drugi sięgniesz jutro, żeby nie zapomnieć o czym był pierwszy.
A zatem do dzieła, już teraz zacznij realizować swój życiowy scenariusz!



Na zdjęciu kawa po wiedeńsku, którą wczoraj piłam w naszym Caffe latte Pub

3 komentarze:

  1. Święte słowa :) odkąd nie odkładam wszystkiego na nigdy nie następujące jutro udaje mi się zrobić więcej :) jestem na diecie, zaczęłam ćwiczyć, biegać :D a kawa musiała być przepyszna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniam <3
    Super notka.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm. Kawa *___*. Wypiłabym, szczególnie z taką toną bitej śmietany...
    To, co napisałaś, jest bardzo mądre. Nigdy tak na to nie patrzyłam. A rzeczywiście, jeżeli zaczniemy coś dziś, to jutro będziemy mieli większą motywację na kontynuowanie tego.

    OdpowiedzUsuń