Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

Ada Szulc w Niedzicy

Cóż, dziś spotkała mnie kolejna przygoda, którą zapewne będę długo i miło wspominać - spotkałam Adę Szulc, miałam okazję opowiedzieć jej kilka słów o Zamku 'Dunajec', w którym pracuję, a cały projekt będzie w jednym z sierpniowych, niedzielnych odcinków Dzień Dobry TVN. Ada była na zamku wraz z DJ ADAMUSEM, z którym pracuje nad nowym albumem. W sieci już są ich wspólne piosenki, np. 1000 miejsc, a tu funpage opisujący ich współpracę.
Najciekawsze było to, że pracując z nimi godzinę, nie byłam pewna, czy ta Ada, to dokładnie "ta" Ada, dopiero po powrocie do domu i wygooglowaniu upewniłam się, z kim miałam do czynienia. Ja po filmie BIG LOVE, miałam obsesję na punkcie jej piosenki, o tym samym tytule i bardzo się cieszę, że ją spotkałam, poznałam, żałuję tylko, że nie zrobiłam sobie z nią zdjęcia, ani nie prosiłam o autograf.
Można powiedzieć, że to już druga gwiazda, którą poznałam dzięki tej pracy, bo wcześniej był Mateusz Damięcki ;)




5 komentarzy:

  1. Łał. Czyli jednak praca przynosi nawet takie korzyści *___* Ada Szulc była w finale xfactor o ile pamiętam, prawda? I to w pierwszej części (tak mi się wydaje. Dawno oglądałam XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze pamiętasz, był jeszcze Michał Szpak i Gienek Loska :D

      Usuń
  2. ooo jak fajnie tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za Adą. :P

    OdpowiedzUsuń