Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

jesteś echem!

"Myślimy, że jesteśmy tacy oryginalni, że wszystko w nas jest takie wyjątkowe i niespotykane. Ale to niesamowite, do jakiego stopnia jesteśmy tylko echem innych, własnej rodziny, tego, jaki kształt nadało nam dzieciństwo."
Już od kilku lat widzę w sobie cechy mamy, nie tylko te zewnętrzne, związane z wyglądem, ale też zauważam podobne nawyki, zachowanie, stosunek do innych ludzi. Nieraz jest to miłe, ale czasem frustrujące. Zauważam też pewne zachowania, które wytworzyły się u mnie, w czasie dzieciństwa, kiedy całe dnie spędzałam z babcią, biegałam po jakichś łąkach, czy potokach i przesiadywałam w warsztacie dziadka. To wszystko sprawiło, jaka dziś jestem i co robię.

Poniżej zdjęcia z naszej wyprawy na Trzy Korony. Ten słodziak to moja siostra ;)






5 komentarzy:

  1. Jesteś naprawdę śliczna *___* tak jak twoja siostra <3.
    Fakt. Wiele cech nabywamy po członkach rodziny. Ale zawsze do swojej osobowości dodajemy te nowe, niepowtarzalne! Wcale nie musimy być echem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam parę lat temu :)

    OdpowiedzUsuń