Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

jeszcze turystka

Byłam dzisiaj w Krakowie, złożyć dokumenty potrzebne, by rozpocząć studia. Wybrałam kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Kraków jest pięknym miastem, znów zrobiłam całą masę zdjęć, i mogłam się poczuć, jak prawdziwa turystka. Od października będę tam każdego dnia, więc pewnie już nie będzie mnie tak zachwycać. Teraz szukam mieszkania, właściwie to wraz z kilkoma osobami mamy jedno na miejscu, trzeba trzymać kciuki, żeby wszystko się udało załatwić.

To będzie taka fotorelacja:

Idziemy w stronę Rynku Głównego...




Cudowne okiennice:

Krawaty JANINA - tak ma na imię moja mamusia:


A to miejsce, w którym będę mieć wykłady... Moja przyszła uczelnia:



Przy okazji odwiedziłyśmy jedną Bazylikę św. Franciszka, z cudownym gotyckim ołtarzem:


A to gdzieś po drodze:


Było tak gorąco, że moją maksi spódnicę trzymałam w dłoni:


A tu cudowna budka z lodami, tuż przy Galerii Krakowskiej. Jednak było tak ciepło, że nie miałam ochoty na lody... aż sama w to nie wierzę :D



I jeszcze ogromne filiżanki - truskawki, w dodatku na przecenie, ale nie kupiłyśmy, już mamy w domu wiele takich 'bezużytecznych' rzeczy:

Poniżej Sukiennice, skąpane w upalnym słoneczku:



Miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. O Kraków! Uwielbiam to miasto! ;> Często tam bywam. Powodzenia na studiach ;) Też w przyszłości chciałąbym studiować dziennikarstwo... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu, szkoda. Dzień wcześniej sama byłam w Krakowie. Kraków to cudowne miasto. Oby ci się tam dobrze studiowało :) życzę powodzenia. Galeria Krakowska... achhh. przywołuje wspomnienia XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest absolutnie cudowny. Moja siostra studiowała tam dwa lata :)

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W Krakowie byłam tylko raz ale z chęcią bym tam wróciła, to cudowne miasto :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze Ci studiow w Krakowie, mimo,ze jestem z WArszawy jest to najblizsze mojemu sercu miejsce :> Powodzenia na studiach

    OdpowiedzUsuń