Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

oczekiwanie

No cóż, przed maturą był stres, ale teraz, do czwartku, czekam na wyniki z uczelni i jeszcze bardziej się denerwuję. Co jeśli się nie dostanę? Co ja będę robić przez ten rok? Najbliższe dwa dni, to będą baaardzo długie dni :D Poza tym dzisiaj wyjechały już do Stanów dwie małe dziewczynki, z którymi ostatnio spędzałam dużo czasu i bardzo się przywiązałam. Najprędzej przyjadą tu znów za dwa lata, swoją drogą, ciekawe, czy będą mnie jeszcze pamiętać, skoro teraz mają 2 i 4 latka. 
Teraz zmykam do pracy, Wam życzę miłego dnia!

Mya and Leah <3









PS
Monotonia pracy mnie przeraża! W szkole coś się działo, raz była jedynka, raz piątka, ktoś się z kimś pokłócił, były wagary, a w takiej prawdziwej pracy, ciągle to samo... Ech, to nie dla mnie!

2 komentarze:

  1. Praca to nie życie, dlatego powinniśmy się jak najdłużej uczyć haha XD. Na jaką uczelnie się wybierasz i gdzie ^___^?
    Słodkie dziewczynki *___* ale mają w sobie coś... z obcego kraju w wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale te małe są słodkie! *,*

    pozdrawiam ;*
    fly-farther.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń